Diverse despre mașini
Cercetările de la Universitatea din California (SUA) arată că din punct de vedere al siguranței, albastrul/cianul și galbenul s-au arătat mai bine decât alții. Albastrul/cianul este mai vizibil în timpul zilei și în ceață; galben – noaptea. Cea mai „rea” culoare din punct de vedere al vizibilității este gri. Într-un alt studiu realizat în Germania de Mercedes-Benz, albul a fost clasat drept cel mai bun din punct de vedere al vizibilității în toate situațiile, cu excepția drumurilor acoperite cu zăpadă sau a terenurilor cu nisip alb. În astfel de condiții extreme, galbenul strălucitor și portocaliul strălucitor au ocupat locul doi și, respectiv, al treilea în vizibilitate. Cea mai discretă culoare, conform studiului Mercedes-Benz, a fost verde închis.
Ce culoare au mașinile cel mai probabil să intre într-un accident? Comparând datele diferitelor companii de asigurări, putem concluziona că există un singur răspuns fără echivoc – mașinile negre. Pentru toate celelalte culori, nu există date exacte – o agenție de asigurări susține că acestea sunt mașini roșii, pentru că proprietarii lor sunt mai ambițioși, iar alta spune că mașinile crem și argintiu sunt mai periculoase, deoarece sunt greu de văzut în ceață și la amurg.
Să ne gândim împreună și să evidențiem cele mai periculoase situații pentru o mașină de o culoare sau alta. Vă rugăm să rețineți că nu vom spune niciun cuvânt despre proprietar – dacă nu aveți minte în capul dvs., puteți avea un accident cu aceeași probabilitate atât într-o mașină roșie, cât și într-una neagră.
Negru, gri închis, maro închis
Noapte; condiții de vizibilitate limitată. O astfel de mașină este puțin vizibilă pentru alți șoferi noaptea, la amurg, în ceață. Prin urmare, chiar dacă lăsați mașina doar câteva minute lângă casă, aprindeți luminile de parcare – în acest fel va fi mai vizibil și nimeni nu va „parca” în ea.
Când conduceți pe autostradă, asigurați-vă că aprindeți farurile de ceață de îndată ce începe să se întunece sau începe să plouă. Așa că vei fi mai vizibil la distanță – pentru că la viteză mare totul se decide pe secunde
Mașină crem, argintie
Cel mai periculos în ceață. Dacă mașina dvs. încă nu are faruri de ceață, asigurați-vă că le instalați. Când cumpărați pe „faruri de ceață”, nu trebuie să economisiți – aceasta este siguranța dumneavoastră.
alb
Este foarte periculos iarna în spațiile noastre deschise și în țările fierbinți. Iarna este greu de văzut pentru că se contopește cu zăpada. Dar în țările fierbinți, albul este foarte popular. Popularitatea sa se explică prin faptul că reflectă 90 la sută sau mai mult din lumină, în timp ce culorile închise, dimpotrivă, absorb razele soarelui. Prin urmare, mașinile albe sunt mult mai cool decât cele negre. Deci, în țările însorite, mașinile albe sunt mai des preferate. Datorită abundenței de alb în flux, totul se îmbină, așa că o mașină albă este potențial periculoasă. Dar din moment ce mutarea în Africa nu îi amenință pe mulți dintre noi, pentru un an întreg, cu excepția iernii, putem conduce o mașină albă – este perfect vizibilă atât ziua, cât și noaptea.
Roșu, galben, portocaliu etc. culori strălucitoare
Cel mai puțin periculos, deoarece este vizibil pentru toți participanții la drum. Dacă proprietarul său este „prietenos cu capul” și știe să-și controleze emoțiile, atunci putem spune că roșul și galbenul sunt culorile cele mai sigure. Deși acest lucru este în teorie, în practică totul este diferit, deoarece culoarea roșie este aleasă de oameni ambițioși care devin ei înșiși vinovați de accident.
Producătorii de emailuri pentru automobile sunt capabili să prezică moda pentru anumite culori de mașini. În ciuda popularității continue a, să zicem, nuanțe argintii, tendințele de pe piață încep să se schimbe.
„De exemplu, maroul devine din ce în ce mai popular. BMW X1 a fost una dintre primele mașini care au avut ciocolata ca culoare semnătură, dar au urmat multe altele. Cel mai recent exemplu este Renault Duster. Potrivit experților BASF, nuanțele de maro, verde și albastru vor continua să câștige popularitate în viitorul apropiat. Principala tendință de pe piață este un interes crescut pentru culorile „naturale”, adică în tonurile „pământului”, fructe de pădure și cupru. Și deși 50-80% din toate mașinile din lume sunt încă vopsite în negru, alb și argintiu, ponderea acestora va scădea.
În anii 1950, inginerii auto Ford au dezvoltat Ford Nucleon, care trebuia să fie alimentat de un reactor nuclear portabil situat în partea din spate a mașinii. Urma să fie alimentat cu combustibil nuclear. Mașina nu a fost niciodată construită.
Ce a spus inventatorul radarului când a accelerat?
El a creat radarul
Fizicianul scoțian Robert Watson-Watt a fost oprit odată de un polițist pentru viteză, după care a spus: „Dacă aș fi știut ce ai face cu el, nu aș fi inventat niciodată radarul!”.
Care este motivul pentru care Ferruccio Lamborghini și-a fondat propria firmă?
La începutul anilor 1960, producătorul de tractoare Ferruccio Lamborghini a început să manifeste interes pentru dezvoltarea mașinilor rapide. Îi plăcea foarte mult mașinile și avea mai multe mașini în garaj, inclusiv un Ferrari 250GT, care avea în mod constant probleme cu scena.eplenie. Odată Lamborghini a venit la fabrică la Enzo Ferrari (proprietarul Ferrari) și i-a spus că mașinile lui sunt niște gunoi, la care Ferrari a răspuns: „Poate că ești bine versat în tractoare, dar nu înțelegi nimic despre mașinile sport”. Atunci Lamborghini a decis să-și producă mașina, începând cu faptul că a demontat același Ferrari împreună cu muncitorii săi și a îmbunătățit toate componentele.