Care sunt avantajele anvelopelor Michelin?


Categories :

Anvelopele acestui brand au o reputație de multe decenii ca anvelope premium, cele mai confortabile și grozave. Cât de mult reflectă această percepție despre Michelin proprietățile obiective ale anvelopelor? Sau poate este în mare măsură o percepție subiectivă bazată pe strategii de marketing de succes?

Michelin este o marcă recunoscută la nivel mondial. În UE, este, de asemenea, cea mai bine vândută marcă de anvelope. Iar în regiunile mai sărace, unde primele locuri de pe piață sunt ocupate de modele de anvelope de la alți producători, Michelin rămâne una dintre cele mai dezirabile, deși mai puțin accesibile mărci.

Michelin conduce nu numai în evaluările utilizatorilor. Avantajele modelelor Michelin sunt evidente pe diferite segmente. De asemenea, companiile de cercetare clasează frecvent Michelin pe primul loc în categorii precum anvelopele pentru autoturisme, autoturisme de lux și camionete. Atat aspectul cat si performantele de condus ale modelelor acestui brand, siguranta si confortul acestora sunt foarte apreciate. Michelin este foarte eficient în identificarea nișelor de produse și crearea exactă a modelelor de care au nevoie consumatorii în diferite segmente. În ultimii ani, priorități precum respectarea mediului înconjurător, kilometraj lung, eficiența consumului de combustibil, economie și versatilitate (modele pentru toate anotimpurile) au fost extrem de bine definite.

Printre dezavantajele cauciucului Michelin se numește uneori moliciunea excesivă și, în consecință, vulnerabilitatea pe suprafețele rutiere de proastă calitate. Cu toate acestea, conducerea companiei a identificat problema în timp util, iar astăzi în producție și în campaniile publicitare subliniază durabilitatea rezistenței la uzură Michelin.

Producătorul de anvelope Michelin, concernul cu același nume, a adunat sub aripa sa o duzină de mărci de anvelope, ceea ce i-a permis să crească cota companiei pe diferite piețe și pe diferite segmente de preț. Reputația Michelin este atât de mare încât mărcile familiei Michelin sunt mai apreciate de consumatori datorită apropierii de marca principală. În general, această strategie de succes de fuziune și achiziție de alte companii de anvelope, păstrând în același timp mărcile lor, Michelin a permis să-și asigure un lider global în vânzări, alături de Bridgestone, cu care împarte primul sau al doilea de-a lungul anilor.

Standardele înalte ale Michelin sunt recunoscute universal. Nu întâmplător, autoritatea incontestabilă în domeniul restaurantelor este ghidul Michelin, ale cărui stele sunt cel mai mare rating pentru orice restaurator din lume.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *