Lexus SC

Categories :

Debutul coupe-ului sport SC400 (SC – sport coupe) a avut loc în mai 1991. SC400 a fost echipat cu o transmisie automată cu 4 trepte și a fost produs și într-o modificare cu un motor de 3 litri (SC300, care a apărut puțin mai târziu, în august 1991). În Japonia, versiunea cu volanul pe dreapta a acestui model a devenit cunoscută sub numele de Toyota Soarer.În 1998, modelul a fost redesilat. În inima lui Lexus SC300
au instalat un motor standard cu șase cilindri, 24 de supape, în linie, cu un volum de 3 litri, o capacitate de 228 de litri. Cu. Unitatea de putere este echipată cu un sistem electronic de injecție de combustibil. Funcționează în tandem cu o transmisie manuală cu cinci trepte sau automată cu patru trepte.Lexus SC400 este echipat cu un motor V de 4 litri cu opt cilindri, 32 de supape, cu o capacitate de 294 CP. Cu. Are si sistem electronic de injectie benzina, interactioneaza cu o transmisie manuala cu cinci trepte.Transmisie cu tractiune spate, diferential autoblocant, control tractiune. Siguranța pasagerilor este asigurată de patru airbag-uri, zone de deformare atentă a corpului, direcție cu cremalieră și pinion cu
servo si ABS activate (ventilate fata si spate).frâne cu disc.Lexus SC300/400 se disting printr-un nivel ridicat de confort si performante excelente la condus. Dar urmând ultimele tendințe de progres și realizând că o mașină care nu este echipată cu airbag-uri laterale și sistemul BASS este depășită. Specialistii Lexus au inceput sa pregateasca inca o generatie.In 2001, Lexus SC430 decapotabil a fost prezentat la Salonul Auto de la Geneva. Modelul a înlocuit învechitul Lexus SC 300/400 coupe. Mașina îmbină perfect calități precum eleganța, sportivitatea și un sentiment de confort de neegalat. În plus, un aspect strălucitor atrăgător, o garanție a individualității și a atenției tuturor în fluxul orașului. Joasă și lată, cu contururi moi și suprafețe care par să curgă unele în altele, mașina este simbolul eleganței. Nu este nimic de prisos și pretențios în exterior, totul este simplu, dar elegant și cu gust, așa că SC430 arată grozav atât cu partea superioară deschisă, cât și cu partea de sus închisă.Datorită simulării computerizate a proceselor de flux de aer din jurul mașinii, designerii au reușit să reduce semnificativ vântul în cabină cu plafonul pliat chiar și la viteze mari. Forma caroseriei Lexus SC430 poate fi numită în siguranță clasică, dar cu o notă clară de modernitate sub formă de raționalizare sporită și liniaritate non-standard.Lexus SC430 are tracțiune spate și este echipat cu un V- de 4,3 litri. 8 care dezvoltă 282 CP și o transmisie automată cu cinci trepte. Mașina accelerează la „sute” în 6,4 secunde. Interiorul este oferit în mai multe culori. Puteți alege o cremă frumoasă și luxoasă, puteți mai practic gri sau negru. Ca materiale de finisare predomină aluminiul, cromul, lemnul natural. După cum se cuvine unei clase de mașini, scaunele sunt echipate cu tot felul de reglaje electrice. Dar merită să ne amintim că SC430 este, în primul rând, o mașină pentru doi. Al doilea rand nu este propice pentru transportul pasagerilor, acolo a ramas prea putin spatiu.Volanul este confortabil, mai aproape de partea centrala sunt butoanele de control audio. GS430 a împrumutat palete de schimbare și panoul de instrumente. Pe consola centrală, decorată cu metal periat, există o unitate de control al microclimatismului cu reglare separată pentru șofer și pasager, precum și un senzor de poluare a aerului și control al sistemului audio. Direct deasupra unității de control al microclimatului se află un afișaj de navigație GPS. Există, de asemenea, un buton pe consola centrală care controlează plafonul rabatabil. Acest mecanism funcționează fără probleme și absolut silențios. Consola centrală trece lin în tunel, pe care se află selectorul de transmisie automată. În apropiere se află un buton pentru a opri sistemul de stabilizare DSC. Roțile din spate ale lui Lexus SC430, așa cum este la modă în această clasă, sunt cu un centimetru mai mari decât cele din față. Lexus SC430 a fost echipat cu cele mai recente inovații tehnice, ca să nu mai vorbim de ABS, EBD (Electronic Brakeforce Distribution), VSC (Stability Control) și șase airbag-uri.În 2003, Lexus a confirmat încă o dată că este un producător nu numai scump, ci și mașini exclusiviste. De data aceasta, publicului a fost prezentat un luxos SC Pebble Beach cu capota decapotabilă, care a fost vândut în întreaga lume într-o ediție mică de 400 de bucăți. Mașina are o culoare originală neobișnuită a caroseriei și roți speciale Pebble Beach Azure Pearl. Acoperișul acestei mașini se rabatează în doar 25 de secunde, lăsând în același timp suficient spațiu pentru bagaje. Interiorul impresionează prin finisaje scumpe, de înaltă calitate și luxoase. Decorul a folosit piele și lemn de arțar. În completarea imaginii este un sistem audio exclusiv de la Mark Levinson, conceput special pentru Lexus. Acustica este controlată de un sistem computerizat care este capabil să determine singur dacă plafonul mașinii este deschis sau închis. bate si, in functie de asta, modifica sunetul intregului sistem audio.Sub capota SC Pebble Beach se afla un motor V8 de 4,3 litri care dezvolta 300 CP.Lexus SC a fost si ramane una dintre cele mai frumoase masini. Este capabil să ofere proprietarului său nu numai plăcere estetică, ci și plăcerea confortului și a vitezei de mișcare.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *