Nissan Fuga 450GT

Categories :

Până de curând, gama Nissan Fuga includea modele cu motoare de 2,5 litri și 3,5 litri. În total, două soiuri, ambele motoare sunt cu 6 cilindri cu un aranjament de cilindri în formă de V. Și, în final, s-a decis completarea acestei serii cu încă două modificări de cea mai înaltă categorie: pachetul Sport 450GT și 450GT, echipat cu un motor cu 8 cilindri cu o cilindree de 4,5 litri.
Motor
Motorul VK45DE în sine nu este nou. La urma urmei, este deja instalat atât pe Nissan Cima, cât și pe mașina executivă Nissan President. Dar înainte de a-l pune în mașina Fuga, s-a decis supunerea lui unei reajustări parțiale. În special, sistemul de admisie a fost schimbat, mecanismul de distribuție a gazului a fost îmbunătățit, au fost luate o serie de măsuri pentru a reduce frecarea în nodurile interne – iar acum, puterea sa maximă, care era de 280 CP înainte de îmbunătățire, este acum egală cu 333 „cai. „. Adică, anterior a existat o bară de limitare – 280 CP, apoi a fost eliminată și, ca urmare, a apărut un motor de 4,5 litri cu caracteristici de viteză semnificativ îmbunătățite. Acum să ne uităm: în ceea ce privește puterea motorului, modelul Nissan Fuga este la egalitate cu BMW 545i, care, după cum știți, este echipat și cu un motor în formă de V cu 8 cilindri și o cilindree de 4,4 litri. Motorul german dezvoltă aceeași putere – 333 CP, iar cuplul maxim este de 45,9 kg / m. Permiteți-mi să vă reamintesc că motorul de pe Nissan Fuga are 333 CP. și, respectiv, 46,0 kg / m. Dar nu trebuie să ne gândim că modelul 450GT diferă de „surorile” sale cu 6 cilindri doar prin caracteristicile motorului. De fapt, are o mulțime de echipamente diferite. Aici, de exemplu, designul ambelor saloane este realizat într-un stil „de lemn”. Dar dacă anterior se folosea plastic, acum în cabina 450GT se pot vedea panouri din lemn natural. În plus, puteți observa că în noua cabină există scaune din piele, iar scaunele din față au chiar și un sistem individual de ventilație. Scaunul pasagerului din față are, de asemenea, un suport pentru picioare, care nu era în saloanele mașinilor din seria precedentă, cu 6 cilindri.
Proiecta
În exterior, noua modificare Fuga nu este cu mult diferită de mașinile echipate cu motoare cu 6 cilindri. Deși, dacă ții cont de lucrurile mărunte, atunci vor fi multe. De exemplu, bara de protecție din spate a devenit clar mai mare, iar acum nu iese atât de mult în spate. Același lucru se poate spune despre țevile de evacuare. Dimensiunea standard a anvelopei în vechea versiune cu 6 cilindri a fost 225/55/17, iar la noua mașină a crescut la 245-45-18. Deși, dacă luăm echipamentul sport al mașinilor, atunci aici dimensiunea anvelopei este aceeași, 245/40/19.
Acum, după cum știți, în Japonia toată lumea vorbește despre numele Lexus. În acest sens, merită să reamintim că modelul Nissan Fuga este și unul dintre acele mașini care apar în cataloage sub marca unei mașini de top. Într-un fel sau altul, cel mai apropiat și cel mai probabil concurent al lui Fuga poate fi considerat modelul Lexus GS, apoi Toyota Crown Majesta.
Controlabilitate
De îndată ce mașina a pornit și mașina a fugit înainte, acordați atenție faptului că motorul a început să câștige avânt rapid și fără probleme, adică fără defecțiuni tangibile. La o viteză care se alege de obicei atunci când circulați prin oraș, motorul merge liniștit, s-ar putea spune, șoptește. Cu toate acestea, acest lucru este destul de de înțeles, având în vedere categoria înaltă a cabinei. Dar pe măsură ce intri în zona de turații mari, țevile de eșapament încep să emită zgomot similar cu cel auzit la mașinile sport. Bătaia „inimii” cu 8 cilindri a devenit din ce în ce mai vizibilă.Motorul de 333 CP, chiar dacă merge la putere maximă, tot nu dă semne de oboseală, de parcă ar putea face totul. Dar nu este nimic deosebit de surprinzător aici, având în vedere caracteristicile sale. Cu toate acestea, nici măcar nu este importantă care este puterea sa reală. Principalul lucru este cât de intens simte șoferul de la volan puterea asupra acestei puteri! De exemplu, trebuie doar să încetinești, deoarece este activat un dispozitiv de frânare de rezervă. Dar, stând la volan, aproape că nu observi, totul se întâmplă atât de natural. Dacă o intersecție se profilează în față și trebuie să pregătiți mașina pentru o posibilă oprire bruscă, atunci decelerația decurge fără probleme, în conformitate exactă cu forța cu care acționați asupra pedalei de frână. Dar aici este necesar, dimpotrivă, să începem să te miști. Apăsați pe gaz, dar tot nu simțiți o smucitură puternică înainte. Dimpotrivă, accelerația este în așa fel încât pasagerii așezați în cabină să rămână în aceleași poziții și nu se observă nicio deviere a corpului lor sub acțiunea inerției. În general, se pare că mașina încearcă să îndeplinească toate comenzile pentru a modifica cât mai precis viteza de deplasare, dar o face doar cu blândețe, chiar dacă șoferul încearcă să facă lucrurile să meargă altfel.
Mașină sport
Lampa spate.Atat toba stanga cat si cea dreapta au 2 tevi de esapament.Roti cu jante de aluminiu.Daca masina are caracter sportiv,daca are un dur

Suspensie Yanuta, iar el va demonstra o dispoziție sportivă, asta e clar. Dar trebuie să rețineți că modelul Nissan 450GT aparține numărului de mașini „individuale” cu o cabină de cea mai înaltă categorie. Și se concentrează pe îmbunătățirea performanței de condus de zi cu zi, mai degrabă decât pe îmbunătățirea formei sale „sportive”. Și această sarcină a fost rezolvată. Și dacă cineva își face plăcere să conducă această mașină într-un mod sportiv, atunci această plăcere nu se datorează deloc sportivității, ci faptului că are tracțiune spate și un motor extrem de puternic. Prin urmare, cred că nici fanii mașinilor produse de Nissan mai devreme nu vor fi dezamăgiți.
La viraje cu viteză mare, sistemul VDC gestionează în sine cursa dinamică a suspensiei. Dar chiar dacă presupunem că acest sistem s-a dovedit a fi oprit, informațiile despre măsura în care mașina își menține stabilitatea vor fi în continuare primite de șofer într-o măsură sau alta. Deci poate determina cu ușurință când și cât de mult să încetinească pentru a nu aduce mașina într-o linie periculoasă.Fie pentru că motorul funcționează la capacitate maximă, fie pentru că suspensia este reglată pentru o plimbare moale, deficiențele mașinii, chiar și deși, cu siguranță, există – rămân în umbră. Și există sentimentul că poți conduce după cum vrei și totuși nu vei eșua. Și aceasta nu este doar o consecință a motorului greu de 333 de cai putere. Este important ca toate celelalte componente ale mașinii să fie selectate exclusiv pentru acest motor.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *