Honda Beat

Categories :

Honda Beat este o decapotabilă sport cu două locuri subcompactă, cu motor central, cu motor central, cu motor central, cu două locuri. Acest model a fost produs de compania japoneză de automobile Honda în perioada respectivă
din mai 1991 până în februarie 1996 Numărul total de mașini asamblate este de aproximativ 33.000, aproximativ două treimi din acest număr fiind produse în primul an, iar vânzările au scăzut constant în anii următori. Mașina era foarte mică, s-ar putea spune micuță. În Japonia, a existat chiar și o nouă clasă numită „kei car”, care însemna mașini foarte mici. Ampatamentul Honda Beat a fost de 2280 mm, lungimea caroseriei – 3295 mm, lățime – 1395 mm, înălțime – 1175 mm. Principalii concurenți ai acestui model au fost: Suzuki Cappuccino și Mazda Autozam AZ-1.Honda Beat era echipat cu un motor SOHC I3 E07A, aspirat natural, cu 12 valve, 3 cilindri, cu un volum de doar 656 centimetri cubi, a cărui putere era de 64 CP. . la 8100 rpm, care la acea vreme era cea mai mare dintre mașinile compacte subcompacte. Acest motor a fost echipat cu sistemul de management al motorului MTREC (Multi Throttle Responsive Engine Control). În ceea ce privește transmisia, a fost oferită o singură opțiune – o cutie manuală cu 5 trepte. Suspensiile din față și din spate ale lui Honda Beat erau McPherson cu o singură manetă. Frânele pe toate roțile mașinii mici au fost cu disc.Totul este destul de confortabil în cabină, iar pentru un confort mai mare mașina a fost echipată cu aer condiționat și geamuri electrice. Pentru Honda Beat au fost oferite și următoarele opțiuni: instalarea unui airbag pe partea șoferului, clapete de noroi, iluminare în habitaclu, un sistem audio, un portbagaj, o plasă pentru bagaje, un capac de gaz cromat, o țeavă de evacuare din oțel inoxidabil, un spoiler spate cu o lumină de frână suplimentară integrată, volan sport din piele Momo. Este de remarcat faptul că au existat două opțiuni pentru completarea Honda Beat: PP1-100 și PP1-110. PP1-100 era standard și era oferit în patru culori de caroserie: alb, galben, roșu și gri argintiu. Dar modelul PP1-110 avea deja unele diferențe tehnice, cum ar fi prezența unui sistem de frânare antiblocare ABS și a unui diferențial cu alunecare limitată LSD. Au existat și câteva ediții limitate ale Honda Beat: Versiunea F, Versiunea C și Versiunea Z. Au fost produse doar 800 de mașini Honda Beat din seria Versiunea F, singura diferență față de modelele standard a fost o culoare specială a caroseriei – verde metalic. Seria Versiunea C avea aceleași caracteristici distinctive, doar că culoarea era albastru metalic. În total, Versiunea C a fost produsă 500 de mașini. Dar Versiunea Z s-a remarcat de modelul standard prin prezența ABS și LSD, un tablou de bord negru, în contrast cu cel alb standard. Această versiune a fost disponibilă în gri argintiu și verde închis.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *