Honda Accord Coupe
Honda Motor Co. a început să producă mașini relativ recent – în 1964. Și s-a realizat destul de bine în acest domeniu
rezultate decente. Deși nu este cea mai mare dintre companiile de automobile japoneze, Honda este una dintre puținele care
a reusit sa-si pastreze independenta. Iar concurenții nu pot decât să invidieze popularitatea produselor sale pe piețele externe.
În SUA, de exemplu, Honda Accord (împreună cu Toyota Camry și [[Toyota Ford Taurus|Ford Taurus]) a făcut parte din
în primele trei mașini cele mai vândute. Soihiro Honda, fondatorul companiei, la un moment dat, a propus naturalul de astăzi,
dar o teză îndrăzneață pentru acele vremuri: mașinile ar trebui să fie construite acolo unde sunt vândute. Acum Honda are fabricile peste tot
lume și produce mașini adaptate gusturilor consumatorilor din diferite regiuni. Luați aceeași numerotare Accord
de șase generații. Trei versiuni ale acordului sunt construite pe o platformă globală unificată – separat pentru SUA, Europa și
Japonia. Ele diferă prin design, dimensiuni, motoare și caroserie. Se produce versiunea coupe, de exemplu
doar în SUA.Primul Accord cu două uși a apărut pe piața americană în 1988, designul său este aproape complet
repetă apariția sedanului. Modelul a fost la mare căutare, dar apoi vânzările sale au început să scadă treptat.
Actualizările regulate nu au ajutat.
Specificații
Pentru un coupe, mașina este destul de mare – 4767 mm lungime. Aceasta este mai mult decât sedan-urile versiunilor americane sau europene.
Profilul în formă de pană cu talia care se ridică spre pupa și capătul din spate al unui Honda NSX fac ca mașina să iasă în evidență într-un transport.
curent. Creatorii și-au atins scopul – coupe-ul atrage atenția. Atuurile companiei au fost întotdeauna unități de putere. Pentru
sunt două dintre ele în coupe – un patru în linie de 2 litri și un V6 de 3 litri. Ce ne-a venit pentru test – cu șase și automat
Cutie de viteze cu 4 trepte (motor de 2 l poate fi agregat atât cu automată, cât și cu mecanică, 3 l – doar cu automată).
Patru supape pe cilindru, VTEC (sincronizare variabilă a supapelor, ridicarea supapei și configurație)
galeria de admisie), 200 CP Motorul este montat pe suporturi hidraulice, a căror rigiditate este controlată de un computer.Două
țevile de evacuare cu duze mari cromate subliniază vizual capacitatea motorului. Dar dacă te apleci
după cum urmează, este clar că cresc dintr-o țeavă comună de felul cel mai obișnuit. Amortizoare, totuși, două. șasiu
aproape la fel ca sedanul. Suspensie (față cu două brațe și cinci brațe, propulsor, spate)
diferă doar setarea. Cinematica lor asigură viraje cu alunecare mai mică. spate
montat pe un subcadru separat, în interiorul căruia este suspendat un rezervor de gaz din plastic.
Salon
Finisaj – piele și plastic moale de culori deschise. Există inserții care imită lemnul. Coloana de directie reglabila
in inaltime, volanul si capul manetei cutiei sunt imbracate in piele. Există câteva sloturi pentru cutii de băuturi. în central
doua torpedouri sunt ascunse in cotiera, unul mare, care adaposteste geanta de mana de doamna, celalalt este potrivit pentru un telefon mobil.
Vizorul curbat al tabloului de bord funcționează vizual bine cu stâlpii parbrizului cu o pantă puternică.
Tabloul de bord este tradițional. Zona roșie a turometrului este pătată de la 6500 la 8000 rpm, scara vitezometrului
se termina cu un marcaj de 240 km/h. Contorul de parcurs este cu cristale lichide. Atât ceasul, cât și aparatul de aer condiționat automat le au,
si receptorul CD Pioneer.Scaunele nu sunt deloc sport, ci incalzite. Convenabil: multe reglaje electrice, in
inclusiv nivelul și unghiul pernei, căptușeală, moale și deloc alunecoasă (o raritate pentru piele), fixează în siguranță
călăreţi. Rolele laterale mici de sprijin ajută și ele. Scaunele din spate sunt de dimensiuni mari, concepute nu pentru unul, ci pentru doi
pasageri mari. Deși există trei centuri de siguranță în spate. Trapa mănâncă spațiu pentru cap, dar este totuși suficient.
Procedura de aterizare pe bancheta din spate nu poate fi numită confortabilă – asta este și un coupe. A lua locul șoferului este mult mai ușor, doar
nivelul scăzut al pernei creează ușoare dificultăți.Siguranța pasagerilor este garantată de bare introduse în uși, două
airbag-uri frontale și două laterale. Airbagul de impact lateral dreapta se va declanșa numai dacă
poziția corectă a corpului unui călăreț adult. Dacă, de exemplu, își pleacă capul în fața ușii sau se dovedește a fi un copil, opt
senzorii capacitivi cusuți în scaun vor da un semnal de închidere pentru a nu adăuga răni.La ralanti, motorul funcționează aproape
în tăcere, iar în mișcare în cabină este aproape inaudibil. Putere și cuplu stoc – pentru ochi. La cutie
fara reclamatii – reactia este rapida, schimbarile sunt lin si imperceptibile.Suspensia este un compromis bun
între confort și manevrabilitate. Cu accent pe confort. Mașina nu pretinde
titlul de sport – cu încălcarea clasificării canonice, în ceea ce privește comportamentul, ar putea fi numit cu două uși
sedan. Dar setările suspensiei sunt diferite, pista este mai lată, și asta se spune
se pare: coupe-ul merge încă mai agresiv.
controlul este suficient de clar, deși nu la fel ca, de exemplu, Honda Prelude. Băncile pe rând – în limite rezonabile, frane – fara probleme.